Support en onderhoud

Je applicaties goed onderhouden, beveiligd en klaar voor de toekomst.

Altijd zeker weten dat je systemen nog goed werken. Veilig zijn. Werken volgens de nieuwste ontwikkelingen in jouw bedrijf én in de software. Wij regelen het met onze support en onderhoud. Want waarom zou je software stil blijven staan, terwijl je bedrijf verder groeit?

Voor iedere hulp op afstand.

Voor de support en onderhoud hebben we niet alleen een servicedesk waar je altijd met je vragen terechtkunt. We volgen via onze eigen monitoringstools ook nauwgezet hoe je applicaties presteren, houden je op de hoogte via periodieke rapportages, zitten bovenop eventuele beveiligingsincidenten, voeren updates door, hebben kraakheldere Service Level Agreements en onderzoeken de trends en ontwikkelingen in jouw en onze branche. Proactieve support en onderhoud dus. Zo houden we onze applicaties al generaties in topconditie.

Heb je software die door anderen ontwikkeld is, maar wil je graag dat wij ze volgens onze standaarden onderhouden, doorontwikkelen of verbeteren? Kan ook. Na een kritische audit van ons, vertellen we je precies hoe het ervoor staat.

De voordelen van onze support en onderhoud

  • Altijd werken volgens de nieuwste ontwikkelingen in je bedrijf en de software;
  • Je systemen veilig, toekomstbestendig en up-to-date houden;
  • Gebruik van een 24/7 servicedesk en onze eigen proactieve monitoringstools.

Ontdek de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

Ieder groot idee begint
met een kleine stap

Kennisbank.