Eversys Nederland levert de allerbeste espresso machines. Zowel technisch als qua commerciële inzetbaarheid. Webparking heeft voor Eversys een platform ontwikkeld voor het managen van support (tickets) en het plannen van uit te voeren werk voor de monteurs. Daarnaast is het platform zo ver mogelijk geïntegreerd met de boekhouding in CASH.
Ticket afhandeling en support
Tickets komen voort uit bijvoorbeeld een storing maar ook uit gepland periodiek onderhoud. Via het systeem is er een overzicht met lopende tickets, hun status, hun impact in uren en welke monteur er ingepland is. Daarnaast helpt het systeem met het monitoren van storingstypes om zo gerichter te kunnen acteren op bijvoorbeeld vaker voorkomende meldingen.
Een andere belangrijke functionaliteit is het geven van informatie. Bijvoorbeeld over de onderhoudshistorie van een machine, de hoeveelheid gezette koffie en de laatste meldingen vanuit de software op de machine zelf.
Rapportages
Zowel voor interne doelen als voor de eindgebruikers zijn er diverse rapportages ontwikkeld. Zowel als export naar Excel voor verdere verwerking als een volledig opgemaakt dashboard met cirkeldiagrammen. Voor een groot deel van de rapportages gebruiken we de data uit de machines.
Daarnaast hebben we diverse tools gemaakt voor het overzichtelijk krijgen van de planning en de geografische situatie met een handige landkaart met filters en kleurcoderingen voor de verschillende machines.
Integratie met CASH
Eversys gebruikt CASH voor zijn boekhouding en contractenbeheer. Essentieel was dan ook een zo ver mogelijke integratie tussen de omgevingen. Wij hebben gedurende het project een open-source API wrapper gemaakt die ons helpt snel en efficiënt met de API van CASH te communiceren.
Meer weten over koffie met barista-kwaliteit: www.eversys.nl
Gebruikte technologieën
- PHP
- Laravel
- SOAP
- REST JSON API
- Docker
- Vue.js
- OpenStack